Nagykereskedelmi és Kártya ügyfélszolgálat
„Üdvözöljük! Ön a MOL Nagykereskedelmi és Kártya Ügyfélszolgálatát hívta”
Tájékoztatjuk, hogy ügyintézőnkkel folytatott beszélgetését rögzítjük, melyhez Ön a hívás folytatásával hozzájárulását adja. Részletes adatvédelmi tájékoztatónkat a mol.hu, Kapcsolat, Nagykereskedelmi és Kártya Ügyfélszolgálat menüpontban olvashatja. Kérjük, válasszon az alábbi menüpontokból.
Írjon nekünk!
Nagykereskedelmi és Kártya ügyfélszolgálatunk munkatársainak az alábbi űrlap segítségével küldheti el írásban észrevételeit, kérdéseit.
Válassza ki a kívánt témát a legördülő menüből, adja meg a kért adatokat, és írja be üzenetét!
Személyes adatok kezelésének célja:
A MOL Nyrt. Nagykereskedelemi és Kártya Ügyfélszolgálat telefonos call center rendszerében a beérkező hívások, valamint a kimenő - ügyintéző és az ügyfél közötti - telefonos kommunikáció rögzítése és a Nagykereskedelmi Ügyfélszolgálatra, Kártya Számlázásra illetve Kártyagyártásra érkező írásos megkeresések kezelése, információszolgáltatás, adatrögzítés, reklamációkezelés, vevőelégedettségi felmérés, illetve a törvényi előírások szerint a hanganyagnak a vevők részére való rendelkezésre bocsátása céljából.
Az adatkezelés jogalapja:
Telefonos megkeresés estén, az érintett hozzájárulása, amelyet a telefonbeszélgetés elején elérhető rövidített tájékoztató meghallgatását követően a hívás folytatásával ráutaló magatartással ad meg. Írásos megkeresés esetén az adatok megküldésével hozzájárulás adása.
Adatkezelő neve:
MOL Nyrt. 1117 Budapest, Október huszonharmadika u. 18.
Adatfeldolgozó:
- MIS Kft. 1117 Budapest, Budafoki út 79.: call center hanganyagok kezelése
- MOL Magyarország Társasági Szolgáltatások Kft. 1117 Budapest, Október huszonharmadika u. 18.: postai levelek kezelése
A kezelt személyes adatok köre:
Az Ügyfélszolgálat call centeren keresztül fogadott és indított hívások hanganyaga. A felvételeken az ügyfelek, az ügyfélnek nem minősülő személyek és az ügyintéző munkatársak hangja szerepel.
Továbbá, bármely típusú bejelentés esetén, a bejelentő neve, címe, telefonszáma, e-mail címe, a bejelentésben szereplő adatok, szerződésszáma, egyedi szerződéses azonosítója, kártyaszáma, az esetleges kártérítés kifizetéséhez szükséges adatok (bankszámlaszám).
Az adatkezelés időtartama:
Az adatkezelő az Ön személyes adatait saját nyilvántartásában a hanganyag rögzítését követő illetve írásbeli megkeresés esetén a beérkezést követő 5 évig kezeli.
Tájékoztatjuk, hogy azon ügyfelek esetében, akik az adatkezelővel szerződéses kapcsolatban állnak, az adatkezelő az adatokat a fentebb meghatározott időtartamban az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotörvény) 6. § (5) bekezdése alapján a szerződésből eredő jogok és kötelezettségek érvényesítése érdekében akkor is kezeli, ha az ügyfél a hozzájárulását visszavonja.
A hanganyagokat a Cisco rendszer automatikusan rögzíti, és 5 évig tárolja.
Adatkezelés adatvédelmi nyilvántartási száma:
NAIH-108658/2016
Adatbiztonsági intézkedések:
Az adatkezelő az adatkezelési műveleteket úgy tervezi meg és hajtja végre, hogy az Infotörvény és az adatkezelésre vonatkozó más szabályok alkalmazása során biztosítsák az érintettek magánszférájának védelmét.
Az adatkezelő gondoskodik az adatok biztonságáról, továbbá megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket és kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek az Infotörvény, valamint az egyéb adat- és titokvédelmi szabályok érvényre juttatásához szükségesek.
Az adatkezelők adatokat kockázattal arányos intézkedésekkel védik különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés, továbbá az alkalmazott technika megváltozásából fakadó hozzáférhetetlenné válás ellen. Ennek keretében az adatkezelők az Ön személyes adatait jelszóval védett és/vagy titkosított adatbázisban tárolják. Az Adatkezelő az adatokat a kockázattal arányos védelem keretében tűzfalakkal, antivírus programokkal, titkosító mechanizmusokkal, tartalomszűréssel és egyéb technikai- valamint folyamat-megoldásokkal védi. Az adatvédelmi incidenseket, folyamatosan monitorozza.
Személyes adatok kezelésének keretei:
Az Ön által megadott személyes adatokat az adatkezelő kizárólag a fent ismertetett célokra használja fel. Az adatkezelő biztosítja Önt arról, hogy adatai semmilyen más célra nem kerülnek felhasználásra, és lehetőséget biztosít Önnek arra, hogy az Önről nyilvántartott személyes adatok kezeléséről tájékoztatást kérjen.
Az Ön adatkezeléssel kapcsolatos jogai:
Kérelmezheti az adatkezelőnél:
- tájékoztatását személyes adatai kezeléséről,
- személyes adatainak helyesbítését, valamint
- személyes adatainak – a hozzájáruláson alapuló adatkezeléstől eltérő jogalapon alapuló adatkezelés kivételével – törlését vagy zárolását.
Ön az említett jogait a 06-1-211-1000-es telefonszámon vagy a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. és Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen előterjesztett kérelmében érvényesítheti.
Az Ön személyes adatait az alábbi személyek kezelhetik:
- Nagykereskedelemi Ügyfélszolgálat vezető, csoportvezető és munkatársak
- Reklamációkezelés szakértő
- Számlázási és kártyagyártási csoportvezető és munkatársak
- Üzletkötő, üzleti vezető
- Kiskereskedelem Ügyfélszolgálat szakértő és munkatárs
Kérelmére az adatkezelő tájékoztatást ad az érintett általa kezelt, adatairól, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról. Az adatkezelő köteles a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 25 napon belül, közérthető formában, az Ön kérelmére írásban megadni a tájékoztatást illetve
A tájékoztatás ingyenes, ha a tájékoztatást kérő a folyó évben azonos adatkörre vonatkozóan tájékoztatási kérelmet az adatkezelőhöz még nem nyújtott be. Offline felhasználók esetén a második kérelem költsége: 500 Ft (mely összeg magában foglalja a postaköltséget és a CD költségét)
Amennyiben telefonos call centeren keresztül rögzített hanganyag rendelkezésre bocsátását kéri, úgy az adatkezelő a következő módon biztosítja a kért felvételt:
Online felhasználók esetén: a titkosított fájl megküldése Secure Data Room-on keresztül történik. A meghallgatáshoz szükséges kulcsot az adatkezelő SMS-ben bocsátja rendelkezésre.
Offline falhasználók esetén: a titkosított fájl CD-re másolva kerül elküldve az ügyfél részére. A meghallgatáshoz szükséges kulcsot az adatkezelő SMS-ben bocsátja rendelkezésre.
A tájékoztatást az adatkezelő csak az Infótörvényben meghatározott esetekben tagadhatja meg.
A tájékoztatás megtagadása esetén az adatkezelő írásban közli Önnel, hogy a felvilágosítás megtagadására az Infótörvény mely rendelkezése alapján került sor. A felvilágosítás megtagadása esetén az Ön a bírósági jogorvoslattal élhet, továbbá a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz fordulhat.
A NAIH elérhetőségei, 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/C. Tel: +36 1 391 1400 email: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Az Infotörvény rendelkezéseivel összhangban az érintett tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen,
- ha a személyes adatok kezelése vagy továbbítása kizárólag az adatkezelőre vonatkozó jogi kötelezettség teljesítéséhez vagy az adatkezelő, adatátvevő vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges, kivéve kötelező adatkezelés esetén;
- ha a személyes adat felhasználása vagy továbbítása közvetlen üzletszerzés, közvélemény-kutatás vagy tudományos kutatás céljára történik; valamint
- törvényben meghatározott egyéb esetben.
Az adatkezelő a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 napon belül megvizsgálja, annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről a kérelmezőt írásban tájékoztatja.
Ha az adatkezelő az érintett tiltakozásának megalapozottságát megállapítja, az adatkezelést - beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is - megszünteti, és az adatokat zárolja, valamint a tiltakozásról, továbbá az annak alapján tett intézkedésekről értesíti mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbította, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében.
Ha az érintett az adatkezelő döntésével nem ért egyet, illetve ha az adatkezelő az említett határidőt elmulasztja, az érintett - a döntés közlésétől, illetve a határidő utolsó napjától számított 30 napon belül - bírósághoz fordulhat.
Ön jogainak megsértése esetén bírósághoz fordulhat. A per a törvényszék hatáskörébe tartozik. A per - az érintett választása szerint - az érintett lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható. A bíróság az adatkezelőt a tájékoztatás megadására, az adat helyesbítésére, zárolására illetve törlésére, az automatizált adatfeldolgozással hozott döntés megsemmisítésére, az érintett tiltakozási jogának figyelembevételére, kötelezheti. A bíróság elrendelheti ítéletének nyilvánosságra hozatalát oly módon, hogy az adatkezelő és az általa elkövetett jogsértés beazonosítható legyen.
Ön kérheti a jogellenes adatkezeléssel (ideértve az adatbiztonsági intézkedések elmulasztását is) összefüggésben felmerült kárának megtérítését a károkozásért felelős adatkezelőtől. Ha az adatkezelő az Ön adatainak jogellenes kezelésével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével az Ön személyiségi jogát megsérti, Ön az adatkezelőtől sérelemdíjat követelhet. Az általa igénybe vett adatfeldolgozók károkozásáért is a MOL Nyrt. tartozik felelősséggel. Az adatkezelő mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a kárt vagy az érintett személyiségi jogának sérelmét az adatkezelés körén kívül eső elháríthatatlan ok idézte elő.
Nem kell megtéríteni a kárt és nem követelhető a sérelemdíj annyiban, amennyiben az a károsult szándékos vagy súlyosan gondatlan magatartásából származott.
Köszönjük érdeklődését / megkeresését, amelyre hamarosan válaszolunk.
Nagykereskedelmi és Kártya ügyfélszolgálat
Levélcím:
1117 Budapest,
Október huszonharmadika u. 18.
Telefonszám:
+36 1 211 1000
Ügyintézési idő:
Hétfő-péntek: 7-17 óráig (munkanapokon)
/ kivéve a 2.1.5 menüpont, bővebb infó: kiskereskedelmi ügyfélszolgálat/
Email:
- kereskedelem@mol.hu (nagyker ügyintézés)
- kartya@mol.hu (üzemanyag kártyákkal kapcsolatos ügyintézés)