Hírek szűrése

-tól
-ig

Közlemények

2018-12-10 Utasok mellett ajándékot is visznek a MOL Limo autói

Budapest, 2018. december 10. – Jótékonysági gyűjtőakciót indít a MOL Limo a József Attila Gyermekotthoni Központ számára. December 10-15-e között 6 darab, fényfüzérekkel feldíszített Limo autóba várja a MOL Limo a gyermekotthonnak szánt adományokat. A gyűjtés nemcsak a MOL Limo felhasználói számára nyitott, az ajándékokat bárki elhelyezheti a fénylimókban.

Ne csak az autó legyen közös, de a karácsony öröme is – ez a jelmondata annak a különleges jótékonysági gyűjtőakciónak, amelyet a MOL Limo indított a budapesti József Attila Gyermekotthoni Központ lakói számára.

December 10-e és 15-e között 6 darab fényfüzérekkel díszített Limo autó várja a gyermekotthonnak szánt felajánlásokat. A fénylimók a főváros 4 MOL-töltőállomásán (Kerepesi út 5-7., Mészáros út 19., Szentendrei út 100. és a Váci út 178. alatt), valamint a Szent István Bazilika és a MOL-székház mellett találhatók.

Az adományozás lehetősége nemcsak a Limo-felhasználók számára nyitott. Az autók kinyitásához és az ajándékok elhelyezéséhez nem kell mást tenni, mint a helyszínről felhívni a MOL Limo ügyfélszolgálatát a 06-1-886-4444-es telefonszámon vagy privát facebook üzenetet küldeni a MOL Limo számára. A Limo munkatársai távolról kinyitják, majd újra lezárják az autót, így az ajándékokat az átadásig a Limókban fogják őrizni.

A József Attila Gyermekotthoni Központ nagyon szívesen fogadja a felajánlásokat, néhány termék különösen boldoggá tenné a gyermekeket. Ilyenek például az új és használt társasjátékok, sporteszközök, könyvek és színezők, de iskolaszereknek, konyhai eszközöknek és édességnek is nagyon örülnének az intézmény lakói.

A felajánlásokat a MOL Limo csapat még karácsony előtt, december 17-én személyesen juttatja el a gyermekek számára.

„Óriási népszerűségnek örvend a szolgáltatásunk, közel 40 ezer főt számlál a MOL Limo-közösség. Szerettük volna megszólítani felhasználóikat, hogy az autók mellett a karácsony örömét is osszák meg másokkal. Az adományozás lehetősége nemcsak nekik, hanem bárki számára nyitott. Éppen ezért arra bátorítunk mindenkit, hogy használja a fénylimókat, hiszen egy-egy apró felajánlás is boldogabbá teheti az árva gyermekek karácsonyát” – nyilatkozta Sáreczky Richárd, a MOL Limo ügyvezető igazgatója.

2018-12-06 Családbarát kutat avattak Balatonföldváron

A Mikulás is meglátogatta a MOL töltőállomását

  • Szabadtéri játszóteret adott át ma a MOL és a Magyar Turisztikai Ügynökség.
  • A balatonföldvári töltőállomás további családbarát szolgáltatásokkal is bővült.

Budapest, 2018. december 6. – Szabadtéri játszótér és más családbarát szolgáltatások is várják mától az úton lévőket Balatonföldváron, a Balatonszentgyörgyi úton található MOL-töltőállomáson. A Családok évében a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) és a MOL közös finanszírozásával elkészült új szolgáltatásokat először a helyi óvodások próbálták ki, akiket a Mikulás is meglátogatott.

A gyermekekkel való utazás kihívásokkal jár, a stresszmentes utazás érdekében egy-egy megállás során nemcsak a gyermekeknek van szükségük kikapcsolódásra, energiáik levezetésére, hanem a szülőknek, nagyszülőknek is. A ma átadott szabadtéri játszótér mellett olyan családbarát, ingyenesen igénybe vehető szolgáltatások várják az utazókat, mint az akadálymentesített gyermek- és családi WC, illetve pelenkázó.

„A Nemzeti Turizmusfejlesztési Startégiával összhangban a családbarát fejlesztésekre, a vendégfogadás minőségi fejlesztésére fókuszálunk idén, ennek egyik eleme a ma átadott családbarát kút is, az egyik legnagyobb forgalmat adó turisztikai desztinációnk, a Balaton közelében. A családbarát turizmus olyan komplex turisztikai fejlesztési filozófiát jelent, amely minden hazai szolgáltatót arra ösztönöz, hogy gyermek- és szülőbarát módon közelítse meg a vendégek fogadását, és ennek fontos szereplői a benzinkutak is” – mondta Juhász Szabolcs, a Magyar Turisztikai Ügynökség igazgatója az ünnepélyes átadón.

„A minőségi fejlesztés számunkra is kiemelten fontos ebben az évben, ezért is örültünk az MTÜ kezdeményezésének. Itthon 450 töltőállomásunk van, jelenleg is számos kúton található már gyermekbarát szolgáltatásunk, és a jövőben átépülő kutaknál is tervezzük a gyermekbarát elemek bevezetését” – emelte ki Orosz András, a MOL Magyarország kiskereskedelmi vezetője. A MOL-kút új játszóterét az átadó után rögtön birtokba is vették a balatonföldvári óvodások, akik a Mikulásnak köszönhetően nem távoztak üres kézzel.

A MOL és a Magyar Turisztikai Ügynökség partneri együttműködésével megvalósuló beruházást egyenlő arányban, közösen finanszírozták a felek.

Az átadón készült FOTÓK itt érhetőek el: https://drive.google.com/drive/folders/1YRRwllDjU8-K-0N6ViMmHQS9CSnZvHjI?usp=sharing

Családbarát kutat avattak Balatonföldváron

Családbarát kutat avattak Balatonföldváron


Magyar Turisztikai Ügynökség

A Magyar Turisztikai Ügynökség a turisztikai ágazat kormányzati szervezete, legfontosabb célja, hogy növelje Magyarország mint úti cél versenyképességét, és aktívan hozzájáruljon ahhoz, hogy az ország még vonzóbbá, élményekben gazdagabbá váljon a külföldi és belföldi turisták és üzleti utazók számára. A Magyar Turisztikai Ügynökség valamennyi turisztikai szereplővel közös küldetése: elmesélni Magyarország történetét és a turizmus fejlesztésén keresztül biztosítani hazánk gyarapodását. Az Ügynökség fő feladatai közé tartozik a turizmusfejlesztés irányítása, stratégiájának meghatározása, és a turizmusmarketing koordinálása, beleértve a belföldi, illetve nemzetközi marketing- és kommunikációs tevékenységet is.

MOL Magyarország
A MOL Magyarország a MOL-csoport tagja, hazánk és a régió gazdaságának meghatározó szereplője, tevékenysége az ellátási lánc összes elemére kiterjed. A vállalat és jogelődje közel 80 éve végez szénhidrogén-kutatást és -kitermelést Magyarországon. Százhalombattai finomítója évente 1,2 millió tonna benzint és 3,5 millió tonna gázolajat gyárt. Mintegy 450 MOL benzinkút üzemel az országban. A MOL Magyarország jelen van a műanyag-feldolgozó iparágban is. A tiszaújvárosi MOL Petrolkémia több mint négy évtizede állít elő versenyképes minőségű alapanyagokat és vezető helyet foglal el a régió petrolkémiai iparában. A MOL-csoporton belül a MOL Magyarország felelős a csoport romániai, szlovéniai és szerbiai működéséért is.

Sajtókapcsolat:
MOL Magyarország Kommunikáció
@: pressoffice@mol.hu

MTÜ Sajtó
sajto@mtu.gov.hu

2018-12-05 Érdemes elővenni a Multipont kártyát, ha segíteni szeretnénk

  • Szociálisan rászorulókon és gyógyulni vágyókon segíthetnek a MOL Multipont törzsvásárló kártyák tulajdonosai.
  • Az idén először elindított jótékonysági programmal a kártyabirtokosok számára egy teljesen új pontfelhasználási lehetőséget kínál a MOL.

 

Budapest, 2018. december 5. – Nem telhet el karácsony jótékonykodás nélkül! December 1-jén indult el a MOL új adományozó programja, amelynek részeként a Multipont törzsvásárlói kártyák tulajdonosai három civil szervezetnek, a Magyar Ökumenikus Segélyszervezetnek, a Magyar Bohócok a Betegekért Alapítványnak és a  Csodakutya Állatasszisztált Terápiás Közhasznú Alapítványnak ajánlhatják fel pontjaikat.

A MOL saját hűségprogramja, a Multipont program 2017 óta működik, és az aktív hűségkártyások száma folyamatosan kétszámjegyű növekedést mutat, a regisztrált kártyák száma jelenleg már több mint egymillió felett jár, így igen sokan tehetnek jót az év végéig pontadományukkal. A MOL kutakon vásárló kártyatulajdonosok három kiválasztott szervezet számára ajánlhatják fel pontjaikat A rászoruló családokat és gyerekeket az Ökumenikus Segélyszervezeten keresztül segíthetik, de támogathatják a nevetés erejével gyógyító bohócdoktorokat, a Magyar Bohócok a Betegekért Alapítványt is, továbbá a terápiás kutyákkal sérült gyerekeket és felnőtteket fejlesztő Csodakutya Állatasszisztált Terápiás Közhasznú Alapítvány javára is felajánlhatják a pontokat. A december 31-ig felajánlott pontokat a szervezetek 1 pont = 1 forint értékben tetszőlegesen használhatják fel országszerte a MOL töltőállomásain.  

Az adományozás online felülete elérhető a www.multipont.hu címen, ahol az ügyfelek a kívánt szervezet és az adományozandó pontok beállításával támogathatják a kiválasztott jó ügyet.

 

Magyar Ökumenikus Segélyszervezet

Magyarország egyik legnagyobb, nemzetközileg is elismert karitatív szervezete, mely 1991 óta segíti az összefogás erejével a nélkülözőket és bajbajutottakat. Szerteágazó tevékenyégüket jelmondatuk így foglalja össze: Ételt az éhezőknek, Otthont az otthontalanoknak, Esélyt az esélyteleneknek! Évente közel 60 ezer alkalommal biztosítanak étkezést rászorulóknak,  300 otthonát elvesztett családnak nyújtanak menedéket, és több mint 2000 gyermek felzárkózását segítik rendszeres fejlesztő foglalkozásokkal. A Segélyszervezet munkája során nagy hangsúlyt fektet az átláthatóságra: a hozzájuk érkező adományok felhasználását a legszigorúbb nemzetközi sztenderdek szerinti könyvvizsgálat is garantálja.

A Segélyszervezet a felajánlott Multipontokat üzemanyagra tudja váltani, így minden felajánlott pont fontos támogatást jelent ahhoz, hogy a segítség az ország minden sarkába elérjen.

 

Magyar Bohócok a Betegekért Alapítvány

A Magyar Bohócok a Betegekért Alapítvány célkitűzése a testileg, lelkileg, vagy szellemileg sérült, súlyosan vagy krónikusan beteg emberek hagyományos kórházi kezelésének kiegészítése a nevetésterápia módszerével. Megalakulásuk óta közel 2860 viziten 142.850 beteget látogattak meg, és segítettek felépülésükben. Nevetésterápiájuk alkalmazásával a bohócdokis  „vizitek” során visznek mosolyt és nevetést a kórházban fekvő betegeknek így segítve gyógyulásukat, lelki megerősítésüket

 

Csodakutya Állatasszisztált Terápiás Közhasznú Alapítvány

Az alapítvány 2009 óta beteg vagy fogyatékkal élő  gyermekeknek és felnőtteknek segít, hogy kutyaterápiás ellátásban részesüljenek. Jelenleg hét intézményben segíthetik önkéntes tevékenység keretei között évente több mint 250 sérült gyermek és fiatal fejlesztését Debrecenben és az Észak-alföldi régióban. Önkéntes tevékenységükért cserébe olyan apró csodáknak lehetnek részesei, melyek egy életre meghatározzák egy gyermek fejlődésének irányát és ütemét. A kutya kedvéért a gyermekek együttműködőbbek, bátorságot merítenek bundás barátaiktól, nekik köszönhetően olyan dolgokat is megtesznek örömmel, melyekre már sokan úgy gondolták, nem lesznek képesek sem fizikailag, sem pedig szellemileg.

 

MOL Magyarország

A MOL Magyarország a MOL-csoport tagja, hazánk és a régió gazdaságának meghatározó szereplője, tevékenysége az ellátási lánc összes elemére kiterjed. A vállalat és jogelődje közel 80 éve végez szénhidrogén-kutatást és -kitermelést Magyarországon. Százhalombattai finomítója évente 1,2 millió tonna benzint és 3,5 millió tonna gázolajat gyárt. Mintegy 450 MOL benzinkút üzemel az országban. A MOL Magyarország jelen van a műanyag-feldolgozó iparágban is. A tiszaújvárosi MOL Petrolkémia több mint négy évtizede állít elő versenyképes minőségű alapanyagokat és vezető helyet foglal el a régió petrolkémiai iparában. A MOL-csoporton belül a MOL Magyarország felelős a csoport romániai, szlovéniai és szerbiai működéséért is.

 

Sajtókapcsolat:

MOL Magyarország Kommunikáció

@: pressoffice@mol.hu

 

2018-12-03 A MOL a legnépszerűbb munkaadók között

  •        A 16-26 éves korosztály szerint a MOL az egyik legvonzóbb munkahely Magyarországon
  •        A MOL 2030-ig szóló stratégiájának egyik sarokpontja a fiatalok bevonzása.

2018. december 3. – A PricewaterhouseCoopers Könyvvizsgáló és Gazdasági Tanácsadó Kft. által készített felmérés szerint Magyarország egyik legvonzóbb munkahelye a MOL. A 16-26 éves korosztály egyöntetű véleménye, hogy szívesen indítaná karrierjét az olajipari vállalatnál. A MOL 2030-ig szóló stratégiájának egyik sarokpontja a fiatalok bevonzása. 

A MOL a régió egyik legerősebb vállalataként nemzetközi környezetet, folyamatos képzési lehetőségeket, valamint rugalmas és családbarát munkahelyet kínál a munkavállalók számára. A MOL-csoport központban dolgozó nemzetközi kollégák száma idén már meghaladta a 13 százalékot, illetve a MOL által szervezett családi napok Magyarország legnagyobb munkatársi eseményei közé tartoznak, amelyek évről-évre több ezer MOL-os családtagjának nyújtanak kellemes szórakozást.

De a MOL azért is különösen népszerű az ambiciózus fiatal tehetségek között, mert lehetőséget ad arra, hogy ne kelljen külföldre utazni a karrierépítéshez akkor sem, ha valaki egy multinacionális cég központjában akar karriert építeni. A közel 40 országban jelenlévő, de hazai központtal rendelkező MOL-csoport irányító szervezete ugyanis Budapesten működik. Itt döntenek a cégcsoport működéséről, itt alakítják ki annak stratégiáját.

A MOL különös figyelmet fordít erre a korosztályra, programjaikkal már középiskolától, egyetemeken át a pályakezdőkig célzott programokkal rendelkezik és évente mintegy 100 pályakezdőt vesz fel Magyarországon. Többek között e szempontoknak is köszönhető, hogy a vállalat novemberben két rangos elismerésben részesült;

A MOL a PricewaterhouseCoopers Könyvvizsgáló és Gazdasági Tanácsadó Kft. felmérése alapján bekerült Magyarország tíz legvonzóbb munkahelye közé és megkapta a családbarát munkahely kitüntető díjat is. A MOL két éve meghirdetett MOL 2030 stratégiájának pedig sarokpontja a vállalati kultúra további fejlesztése is. Így a jövőben még több nemzetközi szintű karrierlehetőség várható majd a MOL-csoportnál, amely stratégia meghirdetése óta számos új területre lépett be, így például a közösségi autózás, a Fresh Corner lánc kiépítése vagy akár a több milliárd dollár értékű petrolkémiai befektetések elindítása. A MOL-csoport stratégiájának újabb és újabb projektjei számos új karrierlehetőséggel és kihívással kecsegtetnek a jelen és a jövő MOL-os munkatársai számára.

„Büszkék vagyunk rá, hogy a MOL-csoport több mint 30 országban van jelen és 40-nél is több nemzet képviselője dolgozik nálunk. E sokszínűség az egyik legfontosabb munkavállalói értékajánlatunk. HR stratégiánkat a munkavállalói élmények, a tehetségek megszólítása és megtartása, a digitalizáció és innováció köré építjük. Büszke vagyok, hogy törekvéseinknek jól látható eredménye van. Ez a díj megerősít bennünket abban, hogy a sokszínűség hozzájárul az üzleti sikerekhez: minél több nézőpontból közelítünk egy-egy kezdeményezéshez, annál hatékonyabb és ügyfélbarátabb megoldások születnek” – mondta Zdravka Demeter Bubalo, a MOL-csoport HR-igazgatója.

 „Felelősen gondolkodó vállalatként kiemelten fontos számunkra, hogy a MOL-ra ne pusztán az üzleti eredményessége kapcsán gondoljanak az emberek, hanem megismertessük magunkat úgyis mint Magyarország egyik legnagyobb munkáltatója. Az elmúlt időszakban számos kezdeményezést indítottunk útjára, vállalaton belül és kívül is. Legyen szó a munkatársaink jóllétét növelő intézkedésekről vagy aktivitásokról, amelyek közelebb viszik vállalatunkat a fiatalabb generációkhoz is. Ezek a díjak megerősítenek bennünket abban, hogy a 2030-as stratégia célkitűzéseivel összhangban, jó útra léptünk munkáltatói márkaépítő tevékenységünkben is. A MOL-nál elkötelezettek vagyunk a jövő iránt” - emelte ki Bauer Dávid, a MOL Magyarország HR-igazgatója.

A PwC 2016-ban indította a felmérését, azóta összesen 20 ezer fiatalt kérdeztek meg. Az idei kutatásba bevont 7 ezer pályakezdő vagy pályaválasztás előtt álló fiatal 6 százaléka középiskolás, 43 százaléka egyetemen vagy főiskolán tanul. Utóbbiak 51 százaléka munkát is vállal a tanulmányai mellett

 

A MOL Magyarországról

A MOL Magyarország a MOL-csoport tagja, hazánk és a régió gazdaságának meghatározó szereplője, tevékenysége az ellátási lánc összes elemére kiterjed. A vállalat és jogelődje közel 80 éve végez szénhidrogén-kutatást és -kitermelést Magyarországon. Százhalombattai finomítója évente 1,2 millió tonna benzint és 3,5 millió tonna gázolajat gyárt. Közel 500 MOL benzinkút üzemel az országban. A MOL Magyarország jelen van a műanyag-feldolgozó iparágban is. A tiszaújvárosi MOL Petrolkémia több mint négy évtizede állít elő versenyképes minőségű alapanyagokat és vezető helyet foglal el a régió petrolkémiai iparában. A MOL-csoporton belül a MOL Magyarország felelős a csoport romániai, szlovéniai és szerbiai működéséért is.

 

Sajtókapcsolat:
MOL Magyarország Kommunikáció
@: pressoffice@mol.hu

2018-11-21 A MOL nevét viseli az új sóstói stadion

2018. november 21. – A MOL lesz a megújult székesfehérvári labdarúgó stadion névadó szponzora. A közép-dunántúli régió legnagyobb sportpályája a MOL Aréna Sóstó nevet viseli. A stadion a város kizárólagos tulajdonában marad, a MOL Vidi FC az önkormányzattól bérli a létesítményt.

Befejeződött a sóstói stadion felújítása, így több mint két év után ismét Székesfehérváron fogadhatja hazai és nemzetközi ellenfeleit a MOL Vidi FC. A megújult létesítmény tulajdonosa az önkormányzat marad, amelytől 5+5 évre bérli a labdarúgóklub.

A stadion névadó szponzort is kap, a pálya a továbbiakban a MOL Aréna Sóstó nevet viseli.

A névszponzorációs együttműködés a tulajdonosi jogokat nem érinti, a komplexum továbbra is a város tulajdonában marad.

A 13,98 milliárd forintból felújított létesítmény minden szempontból megfelel az UEFA szigorított, IV-es kategóriájának elvárásainak. Alkalmas női Európa- és világbajnokság, férfi Európa- és világbajnokság csoportmérkőzések, Európa Liga csoportmérkőzések és selejtezők, Bajnokok Ligája csoportmérkőzések, valamint az U21 és kisebb nemzeti válogatott csapatok világbajnokságának megrendezésére is.

A MOL Aréna Sóstó befogadóképessége 14 200 fő.

„Elkötelezett támogatói vagyunk a magyar sportéletnek, a hazai közösségeknek. A MOL Aréna Sóstó nemcsak a Vidi otthona, hanem egy igazi közösségi tér, ahova a családok kijöhetnek szórakozni, kikapcsolódni. Szponzori együttműködésünk nem elsősorban a csapatról szól. Címzettje a város, a régió és egész Magyarország. Újabb eszköz ahhoz, hogy tovább építsük közösségünket” – emelte ki Ratatics Péter, a MOL Magyarország ügyvezető igazgatója.

 

A MOL-csoportról

A MOL-csoport egy integrált, nemzetközi olaj- és gázipari vállalat, budapesti központtal, mely 26 000 fős nemzetközi és dinamikus munkaerejével több mint 30 országában van jelen és több mint 100 éves iparági múlttal rendelkezik. A MOL kutatási és termelési tevékenységét több mint 80 éves szénhidrogén-ipari tapasztalat támogatja. Jelenleg 8 országban végez kitermelési tevékenységet és 13 országban rendelkezik kutatási eszközökkel. A MOL-csoport négy finomítót és két petrolkémiai üzemet működtet integrált ellátási lánc menedzsment keretében Magyarországon, Szlovákiában és Horvátországban, kiskereskedelmi hálózata pedig közel 2000 töltőállomást számlál Közép- és Délkelet-Európa 9 országában.

 

Sajtókapcsolat:

MOL Magyarország Kommunikáció

@: pressoffice@mol.hu

2018-11-14 A helyi értékeket támogatja a MOL Alapítvány új programja

Összesen 25 millió forintra pályázhatnak civil szervezetek országszerte

  • Helyi egyesületek és alapítványok nyerhetnek egyenként félmillió forintos vissza nem térítendő támogatást
  • A MOL Helyi Érték Program célja, hogy helyben született kezdeményezéseket és összefogásokat támogasson
  • Négy kategóriában, december 15-ig lehet pályázni

 

Budapest, 2018. november 14. – Helyi civil szervezetek, kezdeményezések támogatására indít új programot a MOL Alapítvány. Az összesen 25 millió forintos keretű MOL Helyi Érték Programban négy kategóriában lehet pályázni országszerte: jövő generációja, kultúra, környezetvédelem-fenntarthatóság és társadalom.

Az Adj lendületet helyi közösségednek! mottójú MOL Helyi Érték Programra december 15-ig pályázhatnak az egyesületek és alapítványok az ország 50 – a pályázati felhívásban közzétett – körzetéből. A felkért civil szakértők javaslata alapján a kuratórium körzetenként három projektet választ ki februárban, amelyekre a MOL töltőállomásain lehet szavazni 2019. április 1. és 21. között. A nyertes 50 civil szervezet egyenként félmillió forintos támogatásban részesül majd, mely összesen 25 milliós támogatást jelent.

„Azért indítottuk el az új programunkat, hogy a helyben élő emberek életét, közösséggé válását, identitásának megerősödését segítsük, és azokat támogassuk, akik helyi problémákra keresnek helyben adható válaszokat” – mondta Apáti-Tóth Kata, a MOL Magyarország kommunikációs igazgatója.

A pályázat mind a négy kategóriájának (jövő generációja, kultúra, környezetvédelem-fenntarthatóság és társadalom) elbírásánál előnyt élvez az önkéntesség és a fenntarthatóság szemléletének érvényesítése, valamint a társadalmi innováció, azaz az újszerű megoldások használata régóta fennálló problámákra.

A MOL most induló új pályázata a MOL Alapítvány Kösz! programjának és a MOL Zöldövezet programjának megújításából született, előtérbe helyezve hogy valós, helyi igényekre és szükségletekre adjon választ, és helyi szinten szülessen döntés a nyertesekről is. Az új pályázat összeállításánál fontos szempont volt továbbá, hogy széles tematika mentén lehessen pályázni, így a fiatalok és környezetvédelem kategória mellett újdonság a kulturális és társadalmi kezdeményezések támogatása a most induló MOL Helyi Érték Programban.

A búcsúzó Kösz! és Zöldövezet programok indulásuk óta összesen 246,5 millió forinttal segítettek hazánkban. A MOL Alapítvány Kösz! középiskolásokat megcélzó programja, mely az Iskolai Közösségi Szolgálat (IKSZ) segítésére született, 2014 és 2017 között összesen 81.5 millió forinttal 326 szervezetet támogatott, a programban 5772 diák vett részt, akik hozzávetőleg 120 ezer IKSZ órát teljesítettek. Az új MOL Helyi Érték Programban helyet kapott a jövő generációja és szintén lehetőség lesz az IKSZ-es diákok bevonására. A MOL Zöldövezet programjában az eltelt 12 év során több mint 300 közösség munkájának köszönhetően 1,8 millió négyzetméternyi területet újítottak meg, amelyhez a MOL mintegy 165 millió forinttal járult hozzá. A környezetvédelmi helyi kezdeményezésekre a most induló MOL Helyi Érték Programban továbbra is lehet pályázni.

A pályázat regisztrációhoz kötött, melyre 2018. december 10-ig van lehetőségük a civil szervezeteknek a  https://opa.molalapitvany.hu oldalon. A részletes pályázati felhívás és a körzetlista az alábbi linken érhető el:

https://www.molalapitvany.hu/cikk/helyi-kozossegek

A MOL társadalmi felelősségvállalásáról

A MOL mint Magyarország legnagyobb vállalata évente mintegy 1,7 milliárd forintot adományoz a különböző társadalmi kezdeményezések számára. A támogatási portfólióban a kultúra, az egészségügy, az oktatás, a közlekedésbiztonság, a környezetvédelem és a szociális ügyek jelennek meg. A vállalat társadalmi felelősségvállalásának jegyében hozta létre 2006-ban az Új Európa Alapítványt, amely 2018-tól MOL Alapítvány néven folytatja tevékenységét.

Az Alapítvány pályázati programjain keresztül évente 100 millió forintot fordít a fiatal sportolók, művészek, a pedagógusok és a gyermekegészségügy támogatására. Ennek eredményeképpen az elmúlt években közel 4800 fiatal sportolót, tudós- és művészpalántát és csapataikat részesítette a MOL Tehetségtámogató Program támogatásban. A MOL Gyermekgyógyító Program keretében 480 projekt nyert el támogatást 2006 óta, akik több mint 110.000 gyermek gyógyulásában közreműködtek. A MOL Alapítvány a helyi közösségek támogatását és az önkéntesség népszerűsítését 2014-2017 között a KÖSZ! Program, 2018-tól a Helyi Érték Program keretében végzi.

További információ: www.molalapitvany.hu

2018-10-31 Az utóbbi három év legjobb negyedéves eredményét produkálta a MOL-csoport

  • Az újrabeszerzési árakkal becsült „tiszta” EBITDA 23%-kal 708 millió dollárra emelkedett, így a 2,4 milliárd dolláros megemelt 2018 évi célkitűzés elérhető közelségbe került
  • A Kutatás-termelés eredménye a tavalyi év azonos időszakához képest 70%-kal emelkedett, a Fogyasztói Szolgáltatások szegmens pedig rekorderedménnyel zárt
  • A III. negyedévi nettó profit 323 millió dollár (90 milliárd forint) volt, így kilenc hónap után 835 millió dollárt (223 milliárd forint) tett ki

 

Budapest, 2018. október 31. – A MOL-csoport ma nyilvánosságra hozta 2018. harmadik negyedéves pénzügyi eredményeit. A vállalatcsoport tiszta EBITDA-ja jelentősen növekedett, így már a harmadik negyedév végén meghaladta a 2 milliárd dollárt.

Az Kutatás-Termelés speciális tételek nélküli EBITDA-ja 319 millió dollárra (88,9 milliárd forint) emelkedett, amely 70%-kal magasabb az előző év azonos időszakához képest, köszönhetően az emelkedő gáz- és olajáraknak. Az átlagos napi termelés némileg csökkent a harmadik negyedév során, amely így napi 108.300 hordó olajegyenértéket tett ki. Az Egyesült Királyságban található Catcher mezőn elindult kőolajtermelés ellensúlyozni tudta a szokásos éves karbantartási munkálatok miatt kieső termelést.

A Downstream üzletág újrabeszerzési árakkal becsült „tiszta” EBITDA-ja gyakorlatilag változatlanul alakult, 262 millió dolláros (72,9 milliárd forint) összeggel zárta a negyedévet, annak ellenére, hogy jelentősen alacsonyabbak voltak a petrolkémiai és finomítói árrések. A gyengülő árréseket a finomítói termelés és az üzletág jó belső teljesítménye ellensúlyozta.

A Fogyasztói Szolgáltatások szegmens továbbra is kétszámjegyű növekedést produkált, ami a nem üzemanyag termékek növekvő árrésének és a közép-kelet európai üzemanyag-piaci trendeknek köszönhető. A 147 millió dolláros (40,9 milliárd forint) negyedéves EBITDA újabb rekorderedményt jelent, mivel 11%-kal magasabb az előző év azonos időszakához képest. A vállalatcsoport 2015-ben bevezetett Fresh Corner koncepciója szerint átalakított értékesítési pontok száma 363-ról 606-ra emelkedett az elmúlt 12 hónap során.

A Gázszállítási üzletág EBITDA hozzájárulása a harmadik negyedév során 25 millió dollár (7 milliárd forint) volt, amely alacsonyabb a bázishoz képest az alacsonyabb szállítási volumeneknek és az emelkedő energiaáraknak köszönhetően.

Hernádi Zsolt, elnök-vezérigazgató elmondta: „Az erős harmadik negyedéves eredményeinknek köszönhetően elérhető közelségbe került az év során megemelt, 2,4 milliárd dolláros 2018. évi újrabeszerzési árakkal becsült „tiszta” EBITDA célunk teljesítése vagy túlteljesítése, miközben jelentős eredményeket értünk el a 2030-as stratégiánk átfogó átalakítási folyamatainak megvalósítása során is.  A harmadik negyedévben több mint 20%-kal növeltük EBITDA-nkat és szabad cash flow termelésünket, ami egyrészt a magas olajárak jóvoltából elért jobb kutatás-termelési eredményeinknek, másrészt a Fogyasztói Szolgáltatások üzletág kétszámjegyű növekedésének, valamint a romló makrogazdasági környezet ellenére kiegyensúlyozott eredményeket produkáló Downstream szegmensnek köszönhető. Szintén a negyedév során aláírtuk a vállalatcsoport kiemelt projektjének, a poliol üzem tervezési, beszerzési és kivitelezési feladataihoz kapcsolódó szerződéseket, valamint stratégiai együttműködést kötöttünk a műanyag hulladék újrahasznosítás terén is.”

A MOL-csoportról

A MOL-csoport egy integrált, nemzetközi olaj- és gázipari vállalat, budapesti központtal, mely 25 000 fős nemzetközi és dinamikus munkaerejével több mint 30 országában van jelen és több mint 100 éves iparági múlttal rendelkezik. A MOL kutatási és termelési tevékenységét több mint 75 éves szénhidrogén-ipari tapasztalat támogatja. Jelenleg 8 országban végez kitermelési tevékenységet és 13 országban rendelkezik kutatási eszközökkel. A MOL-csoport négy finomítót és két petrolkémiai üzemet működtet integrált ellátási lánc menedzsment keretében Magyarországon, Szlovákiában és Horvátországban, kiskereskedelmi hálózata pedig több mint 2000 töltőállomást számlál Közép- és Délkelet-Európa 10 országában.

Sajtókapcsolat:

MOL Magyarország Kommunikáció

@: pressoffice@mol.hu

2018-10-26 Divattervezői pályázatot hirdet a MOL: újraszabják a Fresh Cornerekben dolgozók munkaruháját

A MOL és a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) közös munkaruha designversenyt hirdet divattervezők és 18. életévüket betöltött divattervező tanulók részére. A pályázat célja, hogy a MOL régióban megtalálható több mint 500 Fresh Corner értékesítési pontján, valamint a nemrég Budapest belvárosában nyitott Fresh Corner kávézóban dolgozók trendi, stílusos a márkához még inkább illeszkedő fiatalos viseletet kapjanak. A két cégnek nem ez az első közös projektje, hiszen a MOL az egyik főszponzora az MDDÜ által szervezett 2018. október 25-27-ig tartó Budapest Central European Fashion Weeknek.

A MOL 2030-ig szóló üzleti stratégiájának megfelelően kiemelt hangsúlyt fektet a fogyasztói szolgáltatások fejlesztésére. A vállalatnak a régióban immár több mint 500 Fresh Cornerből álló értékesítési pont hálózata van, és az első két önálló Fresh Corner kávézó megnyitása is újabb fontos mérföldkövet jelentett e stratégia megvalósításában, hiszen még szélesebb közönséghez juthatnak el a MOL kiskereskedelmi szolgáltatásai. A fogyasztók Budapest belvárosában, illetve Prága egyik legismertebb bevásárlóközpontjában is találkozhatnak már a márkával. Az új üzletekben a megújult dizájnnak és kínálatnak köszönhetően ezentúl a fogyasztók kellemes környezetben pihenhetnek meg útközben.

A megújult, és egyre több helyen megtalálható Fresh Corner koncepcióhoz illeszkedve a MOL fiatal divattervezők számára kiírt verseny keretében kívánja megújítani az üzletekben dolgozók egyenruháját. A pályázóktól kétféle tervet várnak: egy prémium, belvárosi kávéházi környezetben is helytálló szettet, valamint ennek strapabíróbb, a töltőállomásokon is viselhető munkaruhára leképzett verzióját. Pályázhatnak okleveles divattervezők, illetve divattervező hallgatók.

A beadott pályázatokat négy fős, szakértőkből álló zsűri választja ki, melynek tagjai a szakma neves képviselői mellett az MDDÜ és a MOL képviselőiből állnak.

A pályázat beadási határideje: 2018. december 7.

További részletek és feltételek: https://mol.hu/formaruhapalyazat

2018-10-17 Meglepően sok kutya talált újra haza a MOL töltőállomások mikrochip-leolvasóinak segítségével

  • Három hónap alatt 121 mikrochippel rendelkező, elkóborolt kutyát azonosítottak a MOL töltőállomásain, akik ennek köszönhetően visszakerültek gazdájukhoz.
  • Országszerte 54 MOL töltőállomáson segíti a mikrochip-leolvasó az elveszett kedvencek hazajutását.

Budapest, 2018. október 17. – Már 54 MOL töltőállomáson található ingyenes mikrochip-leolvasó, mely segíti az elkóborolt állatok minél hamarabbi hazajutását. A kezdeményezés szervezőit is meglepte a MOL töltőállomások leolvasóinak népszerűsége: mindegy három hónap alatt 121 elkóborolt kutyának próbáltak a MOL-kutakon segíteni, és a mikrochip-leolvasóknak köszönhetően az állatok vissza is kerültek gazdájukhoz. A MOL bekapcsolódásával a leolvasó hálózat országossá vált, így már 124 helyen készek segíteni az elveszett kutyákon, amire szükség is van, hiszen tízből 9 kutya vidéken csavargott el.

A Vigyél Haza Alapítvánnyal a MOL még idén májusban kezdte meg együttműködését, melynek keretében első lépésként 50 töltőállomásra helyeztek ki ingyenes mikrochip-leolvasókat. Az elkóborolt állat mikrochipjének adatai egyszerűen leolvashatóak az eszközzel, és az alapítvány önkéntes állatorvosai segítségével a kutya könnyen beazonosítható, így gyorsan vissza tud kerülni gazdájához. Azokat az állatokat, akik mikrochip hiányában nem voltak beazonosíthatóak – és így az állatorvosok nem tudták visszajuttatni a gazdáikhoz –, a megtaláló örökbefogadta vagy menhelyre kerültek.

„Mintegy 450 töltőállomásunk kutyabarát, így a négylábú kedvencek jelenléte megszokott számunkra. Mi magunk is meglepődtünk viszont azon, hogy közel három hónap alatt milyen sok elveszett kutyának volt szüksége segítségre. Szerencsére szinte az összes MOL töltőállomásonn beazonosított mikrochippes kutya visszakerülhetett a gazdájához, mindenki nagy örömére” – mondta Orosz András, a MOL Magyarország kiskereskedelmi vezetője.

Jelenleg Magyarországon kb. 1,5 millió mikrochippel rendelkező kutya él a Magyar Állatorvosi Kamara nyilvántartása alapján. A Vigyél Haza Alapítvány kezdeményezésével csak Budapesten évente több mint 200 elkóborolt kutyát tudnak beazonosítani és visszajuttatni gazdájához. A MOL bekapcsolódásával országossá vált mikrochip-leolvasó hálózat így immár 124 helyszínen tud az elkóborolt kutyákon segíteni. A kijelölt chip-leolvasó helyszínek megtalálhatóak a Vigyél Haza Alapítvány kutyakereső alkalmazásában, az applikáció INNEN tölthető le.

A MOL Magyarországról
A MOL Magyarország a MOL-csoport tagja, hazánk és a régió gazdaságának meghatározó szereplője, tevékenysége az ellátási lánc összes elemére kiterjed. A vállalat és jogelődje közel 80 éve végez szénhidrogén-kutatást és -kitermelést Magyarországon. Százhalombattai finomítója évente 1,2 millió tonna benzint és 3,5 millió tonna gázolajat gyárt. Mintegy 450 MOL benzinkút üzemel az országban. A MOL Magyarország jelen van a műanyag-feldolgozó iparágban is. A tiszaújvárosi MOL Petrolkémia több mint négy évtizede állít elő versenyképes minőségű alapanyagokat és vezető helyet foglal el a régió petrolkémiai iparában. A MOL-csoporton belül a MOL Magyarország felelős a csoport romániai, szlovéniai és szerbiai működéséért is.

Sajtókapcsolat:
MOL Magyarország Kommunikáció
@: pressoffice@mol.hu

2018-10-16 A MOL Csapat tagja lett a legjobb magyar férfi teniszező is

Mostantól a jelenleg legeredményesebb, ATP TOP 40-es férfi játékost, Fucsovics Mártont is a MOL támogatja. A megállapodásnak köszönhetően Fucsovics a legjobb magyar női teniszezőhöz, Babos Tímeához hasonlóan szintén csatlakozott a MOL Csapathoz.

A magyar gazdaság zászlóshajójaként a MOL küldetésének tekinti a sport, és a tehetséges versenyzők felkarolását. Fucsovics Mártont 2010 és 2014 között, valamint 2016-ban már támogatta a MOL Alapítvány, amely fennállása óta kiemelt figyelmet fordít a fiatal sportolók támogatására. A 2006-ban indított Alapítvány több mint 2000 fiatal sportoló felkészülését segítette az elmúlt évek során, összesen 400 millió forintot meghaladó mértékben. A mostani megállapodás értelmében Fucsovics Márton immár a MOL által támogatott profi sportolókat egyesítő MOL Csapat oszlopos tagjává vált.

A 26 éves teniszező pályafutása eddigi legjobb szezonját futja, januárban a legjobb 16 közé került az Australian Openen, májusban pedig harmincöt év szünet után ő lett az első magyar játékos, aki ATP-tornát nyert. Ráadásul 2018-ban olyan kiváló játékosok ellen is bizonyíthatott, mint a húszszoros Grand Slam-győztes Roger Federer, vagy a 14 GS trófeánál járó Novak Djokovic.

„A MOL szponzorációs tevékenysége során arra törekszik, hogy megtalálja és felkarolja a tehetségeket. Szilágyi Áron olimpiai bajnok vívó és Babos Tímea világbajnok teniszező is a MOL Alapítványának támogatottja volt, és onnan került be a MOL Csapat tagjai közé. Fucsovics Márton szintén ezt az utat járta be, és az elmúlt években bebizonyította, hogy mekkora harcos: rengeteg munkával és kitartással került ennyire előkelő helyre az ATP világranglistán. Biztos vagyok benne, hogy segítségünkkel stabilan tagja lesz a világ legjobb teniszjátékosait tömörítő szűk elitmezőnynek” – mondta Apáti-Tóth Kata, a MOL Magyarország kommunikációs igazgatója.

„Nagyon megtisztelő, hogy egy ilyen sikeres csapat tagja lehetek” – mondta a világranglistán 41. helyezett Fucsovics Márton. „Tudom, hogy egy ilyen nagyvállalatnál mindig alaposan megfontolják, hogy ki mellett teszik le a voksukat. Hiszem, hogy az együttműködésünk sikerre van ítélve, mert a MOL és én hasonló értékeket képviselünk, elsősorban a kemény munkában hiszünk.”

A MOL Csapatról
A sportszponzorációt tekintve a MOL a régió több országában is jelen van. A támogatott sportolókban, illetve csapatokban közös, hogy saját hazájukon belül olyan értéket képviselnek, amelyre az egész ország büszke lehet. Magyarországon az élversenyzőkön túl a vállalat a fiatalokra is figyel, a MOL Tehetségtámogató Program évente közel 150 sportolónak nyújt komoly anyagi segítséget.

×
Your browser is out of date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×